علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

قرآن خوندن علی

1397/4/6 14:43
نویسنده : مامان علی
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

این روزا هرچی بگیم تکرار میکنی

داشتم با آبجی قرآن کار میکردم.

سوره توحید رو آخرای هر آیه تقریبا بلدی.

گفتم علی بگو: قل اعوذ برب الناس

بگو ناس

دوباره گفتم قل اعوذ برب ..... گفتی ناس

گفتم ملک .... چی؟

چیزی نگفتی

گفتم ملک الناس

با تعجب و به شکل سوالی پرسیدی: باباله ناس؟(دوباره ناس؟)

منو بابایی غش کردیم از خنده

فدای تو بشم بااین خوشمزه کاریات

دوستت دارم

پسندها (6)

نظرات (2)

کرفس
6 تیر 97 21:43
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
مامانیمامانی
7 تیر 97 8:50
باباله ناس؟
خندهخندهخنده
مامان علی
پاسخ
چیکار کنیم دیگه
هنوزم میگم قل اعوذ برب الناس میگه باباله ناس؟