علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

جیغ بنفش

1397/4/8 19:29
نویسنده : مامان علی
270 بازدید
اشتراک گذاری

بنظرتون این آقازاده برای چی اینقدر گریه کرده ؟

دعواش کردم؟

زدمش؟

با آبجیش زد و خورد داشته؟

نه دوستان

فقط و

فقط و

فقطططططططط

بخاطر

مووووووووووززززززززززز

بله بخاطر موز

همون میوه زرد رنگ

مورد علاقه پسر ما

دیروز پنج تا موز رو خورد

برا امروزش نگه نداشت

امروزم باباش چندتا مغازه رفتن ،خب جمعه بوده ، پیدا نکردن

گل پسرم کلی گریه و جییییییغ که موز میکام

خب نبود

فراموشم نمیکرد

تا آروم بشه ،مغز من پوکید

این عکسا رو گذاشتم صرفا برای خودش که بزرگ شد بچه اش سر چیزای الکی بهانه گرفت نشونش بدم بگم خودتم اینطوری بودی، به خودت رفته

الهی پدر شدنت رو ببینم گل من

پسر غر غروی من...

پسندها (4)

نظرات (2)

یه مامانیه مامان
8 تیر 97 20:11
سلام
بله بچه ها گاهی به یه چیزایی گیر میدن
تازه در این مواقع هرچی بهشون بگیم تموم شده و گفتم برا امروزت نگه دار بیا ببین تو یخچال هیچی نیست و... اوضاع بدتر هم میشه😁
مامان علی
پاسخ
واقعا هم همینطوره
sarasara
8 تیر 97 21:56
خخخخخ وای پسر موز خور 5 تا خوردی یه جا نترکیدی؟؟/
زیاد نخور دیگه خاله یوبوست میاره بعد سر دستشویی باید این جیغ ها رو بزنی خدایی نکرده
مامان علی
پاسخ
در دو  نوبت خوردم خااه
سه تا یکجا ، دوتا بعدا