علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

علی و بهار

1399/2/7 21:11
نویسنده : مامان علی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ناز خودم

مدتیه برات ننوشتم

آخه کروناست و خونه نشینی

هشتم فروردین یه سفر رفتیم مشهد که باز متاسفانه شما دندون درد شدی و مجدد دندون پزشکی

اینبار یه دندون از بالا کشیدیم . خداروشکر دیگه آبسه و درد نداشتی تا الان

این روزها با آبجی جون سرگرمی و توی خیاط بازی میکنین.

به نقاشی و رنگ آمیزی هم علاقه مند شدی.

همچنان عشق جنگ رفتن و کشتن ترامپ

وسایل جنگیت با آر پی جی و سپر و باتوم کامل شده.

ان شاالله عکس میگیرم و برات میذارم.

حالا چند تا عکس

اینم تولد بازی با آبجی

بچه داری کردنت

خیلی خیلی آبجی هاتو دوست داری و باهاشون حسابی پز میدی.

بابا جون هم که نباشن میشی مرد خونه

دوست دارم مرد کوچولوی خونه

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فاطمهمامان فاطمه
8 اردیبهشت 99 5:15
باورتون میشه دیروز یادتون کردم...🤩❤️ماشاالله علی کوچولوی دوست داشتنی 🤗
مامان علی
پاسخ
عزیزم شما لطف دارین
منم بیاد دوستای نی نی وبلاگم هستم