علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

مامان خیلی گرفتار

1395/7/5 13:24
نویسنده : مامان علی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی نازم
توی این مدتی که برات ننوشتم واقعا دلتنگ شده بودم برانوشتن.اما خلاصه غیبتمون
ماه مبارک بود و درس و امتحانات من.
شب بیداری هام کنار گهواره ات برای درس خوندن واقعا شیرین بود برام . 
شبهای قدرهم با شما دوتا گل،خیلی عالی گذشت.
نمازعیدفطر اولین سال زندگیت رو هم تجربه کردی.
اولین سفرت به یزد،که با یک تیر دو نشون بود،هم عالی گذشت 
ومنم ششمین ترم درسی مو تموم کردم.
البته یه خورده هواگرم بود.بعد هم خونه تکونی و کارای روزمره.
ماه قشنگ ذیقعده هم با اعیاد پربرکتش شروع شده 
واولیش ،که میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بود رو بایه جشن مختصربراآبجی جون پشت سرگذاشتیم.
الانم فعلا همگی سرماخوریم . دعامیکنم زودترخوب بشیم 
19 مردادهم توی مهد یه تولد مختصر برا آبجی گرفتیم
میلاد امام رضا علیه السلام هم یه جشن خیلی عالی برگزارشد 
همراه با جشن ازدواج دوازده تا عروس وداماد

 
بعدهم کارامونو انجام دادیم وراهی مشهد شدیم.عجب سفر خوبی بود.
پنج روز هتل ولایت بودیم.نزدیک نزدیک حرم.بعد چند سال موفق شدیم نماز صبح بریم حرم.
مشهد هم تفریح و گردش شما دوتا دسته گلمون
تا زیارتی مشهد بودیم.
بعد هم با عمو سید و عمو سعید خانوادگی رفتیم خراسان گردی تربت جام و گناباد و....
گناباد عمو سید رو راضی کردیم باهامون بیان و شکر خدا اومدن
.ده روزی پیشمون بودن وکلی به همه مون خوش گذشت.
بعد از رفتن اونا دوست بابایی اومدن.مراسم عید غدیر هم با عروسی14زوج بود بسیار عالی.
واینکه شما و آبجی تند تند دارین بزرگ میشین و من.......
دوست دارم پسرکم
ان شاءالله زود میام باعکسای قشنگت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)