علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

روز مادر

1399/11/15 9:44
نویسنده : مامان علی
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر خودم.

امروز ، میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادره.

ممنونم که شما هستین و من با وجود شما ، مادر بودن رو تجربه کردم.

دیروز ، یه هدیه خیلی زیبا از شما گرفتم که واقعا برام ارزشمنده‌.

ممنونم پسر نازم

و البته شما هم هدیه حفظ پنج سوره رو ازمون گرفتی که یه تفنگ یوزی هست . بعدا عکسشو برات میذارم.

اینم پلیس کوچولومون.

قربونت برم که عشق ماموریت رفتن و شهید شدن رو داری. حاجتت روا گلم

ان شاالله خبر موفقیت های بزرگت رو اینجا ثبت کنم عزیزم.

پسندها (2)

نظرات (1)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
16 بهمن 99 10:31
روزتون مبااارک🎉❤
مامان علی
پاسخ
 ممنوووون