علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

بازم خوشمزه کاری

1397/4/11 9:10
نویسنده : مامان علی
241 بازدید
اشتراک گذاری

توی آشپزخونه درحال انجام کارها
علی اومده پاهاشو باز کرده و
حالا مکالمه منو پسر طلا:
علی: مامان از زیر پا من رد
مامان در حالی که خم شدم: جانمیشم پسرم،نگاه کن
علی : من بگگ بشه ، مامان توتو مشه ،بعد جا(من بزرگ بشم،مامان کوچیک میشه بعد از زیر پام جا میشه)
مامان: غش غش خنده
الهی فدات بشم که فکر میکنی بزرگ بشی من کوچیک میشم.
دورت بگردم بااین حرفات
آبجی جونتم هم سن شما بود همین فکرا رو میکرد

پسندها (6)

نظرات (3)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 تیر 97 9:23
عزیزمممم نازی خدا حفظش کنه
مامانیمامانی
11 تیر 97 12:11
آره بچه ها فکر میکنن وقتی بزرگ بشن ما کوچیک میشیم.
چه دنیای قشنگیه دنیای بچگی و تفسیرهاشآرام
مامان علی
پاسخ
کاش واقعا کوچیک میشدیم
 
عمه فروغعمه فروغ
11 تیر 97 14:21
محبت