علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

طالبی یا موز؟ مسئله این است

1397/3/31 18:25
نویسنده : مامان علی
228 بازدید
اشتراک گذاری

آب طالبی درست کردم.علی اومده میگه من از اونا.منم ریختم توی لیوان،دادم دستش،یه قلپ خورده میگه بو موز میده الهی فدات بشم کجای طالبی بوی موز میده آخه؟؟؟ یه تشت برداشته گذاشته رو پشتش میگه پاکشت شدم(لاکپشت شدم) الهی فدای اون شیرین زبونیات بشم

الانم اومدی میگی: اون که ده تا کوکو داشت بیاچی هاکو؟فیلمی که ده تا اسب داشت براچی خاموش کردین؟(یه سی دی کارتون داریم که مربوط به حادثه عاشوراست و علی خیلی دوسش داره.چون توی فیلم کلی اسب وجود داره به ده تا کوکو داشت معروفه.)

خیلی دوست دارم گل مامان

پسندها (8)

نظرات (4)

مامانیمامانی
31 خرداد 97 21:01
قه قههقه قهه
sarasara
1 تیر 97 0:47
وای یه چیزی بگم با اجازه تون
علی کوچولوتون خیلی نازه ماشالله 
مامان علی
پاسخ
صاحب اجازه این،بفرمایین

ممنون لطف دارین
مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 22:19
ای جاااانم😂😂😂