علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

علیِ بی خواب

1397/3/23 2:44
نویسنده : مامان علی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندو نباتم

بیست و هشتمین سحر زیبای ماه مبارکه

توی این یکماه، برنامه خواب و بیداریت کاملا بهم ریخته.شبا تا دم سحر با من بیداری و از اون طرف تا ۱۱ میخوابی.

هرچند این خوابیدنت برای من فرصت خوبی بود برای استراحت، ام باید دوباره خوابت تنظیم بشه

دیشب با وجود اینکه مهمان داشتیم و شما حسابی خسته شده بودی ،بازهم تلاش های من برای خوابوندنت بی فایده بود.از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱:۳۰ لالاییت کردم، قصه و لالایی گذاشتم اما نخوابیدی.منم که خسته بودم گذاشتمت روی زمین و دراز کشیدم.اومدی کنارم،نازم کردی،اما چشامو باز نکردم.یه کوچولو خوابم برد. چشامو باز کردم دیدم نیستی . پاشدم دنبالت دیدم رفتی کنار بابایی داری آروم بازی میکنی.اومدم دراز کشیدم بازم لپامو ناز میکردی و غلت میزدی.تااینکه ساعت ۲:۳۰ من بلند شدم سحری درست کنم .

با بغض اومدی کنارم میگفتی مامان لالایی.منم با اخم گفتم نمیام پاهام درد گرفت بس لالاییت کردم برو خودت بخواب.

زدی زیر گریه .منم آب برنج رو گذاشتم و اومدم لالاییت کردم

الانم ساعت ۲:۴۳، تازه خوابت برده

صدای دعای سحر از مسجد میاد .منم باید برم برنجمو درست کنم

دوست دارم عزیزم

خوب بخوابی

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 خرداد 97 8:31
الهی، ‌خوابش به ریخته بعد ماه مبارک یه مقدار اذیت می شه تا دوباره به شرایط جدید عادت کنه.
مامان علی
پاسخ
آره واقعا
امیدوارم زود عادتش عوض بشه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
24 خرداد 97 9:44
الهی
بعد ماه رمضون درست میشه حتما
مامان علی
پاسخ
امیدوارم