علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

علی بزرگ میشه

1397/3/20 17:10
نویسنده : مامان علی
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

شبهای قدر تموم شد و خداروشکر شما کمال همکاری رو بامن کردی و اصلا اذیتم نکردی.

روز قدس هم رفتیم راهپیمایی.اونجا هم راه رفتی و بغلم نبودی

خلاصه که داری بزرگ و آقا میشی.

تنها مشکلی که باهات دارم پوشک گرفتنته که اصلا همکاری نمیکنی و منم موکول کردم به بعد امتحاناتم.

عکسای مطلب قبلی هم مربوط به جمعه شب میشه که رفتیم گردش و بعدش رستوران که افطاری بخوریم.

نمیدونم چرا نمیتونم عکس و مطلب همراه بذارم.عکس ها حذف میشه.بخاطر همین مجبورم عکس رو جدا و توضیحش رو جدا بنویسم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانیمامانی
20 خرداد 97 18:51
ماشاالله به علی آقا که داره بزرگ میشهبوس
 توی صفحه ی مدیریتتون میرید و مطلب میگذارید یا با اپلیکیشن؟
من عکسها رو بیشتر با اپلیکیشن میفرستم و مشکلی هم پیش نمیاد.
باز هم اگه مشکلی هست به نی نی وبلاگ اطلاع بدین سریع براتون حل میکننآرام
مامان علی
پاسخ
ممنون
اپلیکیشن برای دخترم فعاله اما بازم سخت ارسال میشه
گفتم بهشون،حل نشد
گفتن با یه دستگاه دیگه امتحان کنم