علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

بیماری علی

1396/11/19 15:45
نویسنده : مامان علی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل شمعدونی من

حدود دوماه میشه که ازشیر گرفتمت.ظاهراهمین باعث ضعف سیستم ایمنی بدنت شده.بااینکه تاحالا اصلا مریض نشده بودی،توی این دوماه،دوبار مریض شدی خیلی هم شدید.دفعه اول یکماه قبل،که باآبجی هردوتاتون ویروس گرفتین و من دوهفته کامل مشغول تیمار بیمار بودم.حال هردوتاتون خوب شد که امتحانات من شروع شد رفتیم مشهد.اونجا هم محمدعمه مریض بود،آبجی ازاون گرفت و شماازآبجی.هرچند آبجی زود خوب شد بخاطر این که داروهای خانگی میدادم میخورد،اماشماالان یه هفته کامله افتادی.شبای اول شبیه خروسک،نفس تنگی و سرفه شدید،همراه باتب.بعد تب و نفس تنگیت خوب شد،اما سرفه و بیحالیت همچنان ادامه داره.دیشبم نمیدونم دل درد بودی یاجای دیگه ات درد میکرد،هریکساعت بیدارمیشدی جیغ وگریه،به سختی میخوابوندمت،باز دوباره.بابایی هم نمیتونستن بخوابن.امروزم ازصبح یکسره گیجی و دلت میخواد بخوابی.

امیدوارم زودتر حالت خوب بشه.واقعا مریض داری آدم رو از پا درمیاره

دوستت دارم گل قشنگم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
19 بهمن 96 19:29
انشالله به زودی حالش بهتر بشهغمناکبوس