علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

تولد یکسالگی

1396/4/1 3:56
نویسنده : مامان علی
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلدونم
اومدم با خاطرات مختصر تولدت.
بالاخره دومین گل زندگی ما هم یکساله شد.
فدای تو بشم من،که اینقدر زود بزرگ شدی نازنینم...
منم دست بکارشدم و تم تولد پو رو خودم برات درست کردم.یه خورده وقت گیر بود،اما ارزششو داشت.
تعداد مهمونامونم زیاد نبود که همگیشون تلگرامی دعوت شدن،باکارتی که خودم طراحی کردم.
بابا جون مهربون هم زحمت خرید وسایل و سفارش کیک و... رو انجام دادن که واقعا دستشون دردنکنه.

خلاصه،تولد مختصر و بیاد موندنی شما،توی یه عصر قشنگ برگزار شد و خاطره اش برای ما موندگار شد.

حالابریم سراغ عکس ها:
 


کارت دعوت

 

 

 

 

 

 


کیک،که البته طرحی که سفارش دادیم خیییییییلی بااین فرق میکرد.اما طعمش عالی بود

 

 

 

 


علی و دوستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تزیینات

 

 

 

 


یه خواهر و برادر مهربون

 

 

 

 


میوه و ژله رولی

 

 

 

 


ای جونممممممم

 

 

 

 


اینم پفیلا که دادیم بچه ها نوش جان کردن

 

 

 

 


تبریک نی نی وبلاگ


هدیه هم لباس و اسباب بازی و مقداری وجه نقد،که همینجا از همه دوستان تشکر میکنم بابت حضورشون که جشن کوچیک ما رو گرم کردن.

ان شاءالله صد و بیست سالگیت نور چشمم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
1 تیر 96 11:29
باز هم تولدش مبارک. 120 ساله بشه