علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

چهارماهه شدنت مبارک

1395/3/28 2:24
نویسنده : مامان علی
288 بازدید
اشتراک گذاری

نازدارم،سلام

چهارماه است که شده ای مهمان خانه ما.وچه خوب مهمانی هستی عشق عروسکیم.چه خوب است که هستی و من مادر علی شده ام.چه نام زیبایی... چه هیبتی... چه عظمتی دارد این نام.وما چه خوشبختم که خانه امان مزین به این نام زیباست....شکراخدای را چگونه بگذارم بابت این نعمت؟؟؟

امروز،واکسن۴ماهگیت رازدیم.گریه هایت چنگ بردلم می انداخت و توان از تنم میبرد.وحالا که آرام به خواب رفته ای،من دلم آرام است به آرامش دلارامم...

همیشه سالم باشی نازنینم ...

پسندها (1)

نظرات (2)

تنگي واژن
1 تیر 95 0:46
سايتتون خيلي خوبه خيلي استفاده مفيدي ازش کردم
هستی مامی
1 تیر 95 20:12
سلام عشق خاله ماشا الله چه بزرگشدی چقدر دلم برات تنگ شده بووووووووووووووووود
مامان علی
پاسخ
سلام خاله کجایی چندوقته ناپیدا