علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

ز کودکی خادم این تبار محترمم...

1398/5/16 21:57
نویسنده : مامان علی
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خیلی وقته میگی لباس پلیسی میخوام.

این دفعه تا رسیدیم مشهد، گفتی لباس میخوام.

ماهم بالاخره موفق شدیم رفتیم خریدیم.

ز کودکی خادم این تبار محترمم

چنان حبیب مظاهر مدافع حرمم

به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم

کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم

***

اگر که حرمت این بارگه شکسته شود

و یا اگر که ره کرببلا بسته شود

چونان زنم به پیکر غاصب شام و عراق

که بند بند وجودش ز هم گسسته شود

***

حکم دفاع از حرم ز شاه نجف دارم

به امر رهبرم هماره جان به کف دارم

هدف فقط رهایی عراق و سوریه نیست

مسیرم از حلب است قدس را هدف دارم

***

نه غصه جدایی از یار و وطن دارم

به امر حق به راه دل کفن به تن دارم

پریدن از قفس که بال و پر نمی خواهد

عشق است بال پریدن همان که من دارم

***

ذکر لبم یازینب به دلم واهمه نیست

به سرم جز زیارت حسین فاطمه نیست

خدا مرا از در این خانه جدا نکند

گدایی در این خانه مرا خاتمه نیست

***

خطوط قرمز دور حرم ز خون من است

چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است

پیاده می روم ز مشهدالرضا تا شام

حال کبوتر حرم حال کنون من است

 

بامید رزم جامه ای که به قدس ببرت عزیزم

آخه

تو هم باید بری، آره بری سرت بره

نذاری این حرومی طرف حرم بره

یه روزی هم میاد نفس آخرت بره....

پسندها (7)

نظرات (4)

نرگسنرگس
16 مرداد 98 23:28
زیارت تون قبول باشه ...
عزیزم چقدر لباست قشنگه . مبارکت باشه ...
مامان علی
پاسخ
قبول حق ان شاءالله
ممنون خاله مهربون. این لباس، واقعا زیباست
خدا نصیبم کنه ان شاءالله

17 مرداد 98 0:46
التماس دعا..
زیارت قبول عزیزان🌹🌹🌹🌹
مامان علی
پاسخ
حاجت روا
قبول حق
مامانیمامانی
17 مرداد 98 12:31
زیارتتان قبول
خیلی لباس زیبایی و بهش میاد😘
مامان علی
پاسخ
قبول حق عزیزم
ممنونم

22 مرداد 98 12:32
التماس دعا
زیارتتون قبول درگاه حق
لباس پلیسی هم خیلی بهت میاد گل پسر
💛💚💙💗
مامان علی
پاسخ
حاجت روا ان شاءالله
قبول حق
ممنون دوست خوبم