علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

برف شادی

1397/10/24 22:45
نویسنده : مامان علی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم.

از دیروز همش بهانه میگیری چرا برف نمیباره. طوری که امروز ظهر گریه میکردی.

حالا هرچی هم من میگم دست من نیست، اضلا گوش نمیدی. دائما میگی چراهرچی من دعامیکنم برف نمیباره.

تااینکه سر شب ،بابا برات برف شادی آوردن که شما خواب بودی. بیدار که شدی ،آبجی با ذوق اومد گفت بیا برف

منم گفتم لباس گرم بپوشین بریم توحیاط برف بازی.

با ذوق و شوق لباس پوشیدی و راهی حیاط شدیم.

ذوق و شوقت وصف ناپذیر بود.

اینم چند تا عکس

از برف الکی

ایکاش برف بباره که بتونی آدم برفی درست کنی خوشگلم و آرزو به دل نمونی

پسندها (4)

نظرات (4)

هستی مامیهستی مامی
29 دی 97 17:56
الهی
ان شاءالله که بباره همه جا بباره
مامان علی
پاسخ
هرشب به امید اینکه صبح پاشه ببینه برف اومده میخوابه
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 دی 97 3:17
azizm 
behtarin idar booood 🌺
مامان علی
پاسخ
چه کنیم دیگه بی برفیه دیگه
مامانمامان
8 بهمن 97 10:06
ماهم همش درانتظار برفیم
مامان علی
پاسخ
کاش بباره
آرزو به دل موندیم
مهرآرامهرآرا
22 بهمن 97 10:36
عزیزم
انشالله که اونجا برف بباره که بچهای قشنگت بازی کنن
مامان علی
پاسخ
ان شاءالله
بارید، اما نه به اندازه آدم برفی ساختن