علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

امام علی

1397/4/30 23:06
نویسنده : مامان علی
538 بازدید
اشتراک گذاری

مکالمه علی با عفیفه :

علی :اگه آجی جون بِله تو کوچه، لهش میکنم

من : چرا؟

علی : اما اینکه اجازه نداده

من: کی اجازه نداده؟

علی: امام علی

واقعا نمیدونم این حرفا رو از کجا میاره 

*************

چند روز قبل براش خربزه گرد برش زدم.

امشب اومده توی آشپزخونه میگه بگده هان هانی

میگم : یعنی چی؟

عفیفه اومده میگه خربزه گرد میخواد که ماشین لازی میکرد.الهی فدای دخترم که خیلی از حرفای علی رو من متوجه نمیشم، اون متوجه میشه

*************

کارتون تابه منو برداشتن پاره کردن، علی میشینه میگه آجی جون بدو بیا ماشینو پارک کردم.بعدم سوار میشه الکی دست میکنه جیبش، سوییچ در میاره ماشینشو روشن میکنه، ابجی جونشم پشت سرش، میرن گردش

قربون هر دوتاتون

فسقلی ها

*************

اومده یه مقوا  شبیه تفنگ پیدا کرده، آورده میگه دوف دوف کنم مامانی رو بکُشم.( با تفنگ مامان رو بکشم)

میگم اگه مامان رو بکشی دیگه مامان نداری

میگه چلا، یه مامان دیده میکلیم که ایجا باشه(چرا،یه مامان دیگه میخریم که اینجا باشه) بابا بیان میگم یه مامان دیگه بکلیم

حالا بیا بچه بزرگ کن!!!!!!!

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 تیر 97 23:22
شیرین و خواندنی بود مثل شیرین زبونیای علی کوچولو
محبتزیباگل
مامان علی
پاسخ
ممنونم
ازشیرینی دیابت نگیریم خوبه خواهر
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 97 11:29
بغلعزززززیزززززم
یه مامانیه مامان
2 مرداد 97 6:57
😂😂😂😂😂
از دست این بچه ها
مامان علی
پاسخ
خدا صبر بده با مادرا
یه مامانیه مامان
2 مرداد 97 18:45
دقیییقا😁
الهی آمییییین😇