علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
آبجی عفیفهآبجی عفیفه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
شریفه بانوشریفه بانو، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

بزرگ مرد کوچک، علی من

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات پسر کوچولوش جاودانه بشه

مهمان کوچک وجودم...

1394/12/10 15:24
نویسنده : مامان علی
196 بازدید
اشتراک گذاری

شب۲۳ ماه مبارک رمضان

درونم آشوبی برپاست.نمیدانم مهمان کوچکم به دعوتمان لبیک گفته یانه. دروب میگردم.علائم بارداری را بارها و بارها میخوانم.تست های خانگی را امتحان میکنم.مثبت است انگار.ولی...

سحرگاه را به صبح میرسانم.ازهمسرم که راهی بازار است میخواهم برایم بیبی چک بگیرد.ساعت15:50،بادلهره خاصی بیبی جک را امتحان میکنم.یک خط آن به من میخندد.ومن ناامید ... دستانم رامیشویم.نگاهم میچرخدباردیگر...باورم نمیشود...دوخط موازی قرمز... خدایا توراسپاس...

سه روزبعد...ساعت18،آزمایشگاه شفا...

مهمان کوچک من...باعدد450...آمدی تاعدد انتظارت روی8بماند...

خوش آمدی نازنینم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سایت تفریحی مهرمانه
10 اسفند 94 16:14
سایت تفریحی مهرمانه جشنواره عکس خود را برگزار کرده است. هدف از این جشنواره به اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای کودکان شماست دوست داریم با کمک شما از بهترین عکس‌های بچه‌های ایران عزیز در میان مطالب، صفحه اول و صفحات داخلی سایت منتشر کنیم عکس کودک شما در حال غذا خوردن، بازی، کتاب خواندن، ادا و اطوار درآوردن و هر بامزگی دیگری می تواند سوژه دوربین باشد عکس بگیرید و به سادگی آن را برای ما ارسال کنید تا در سایت منتشر کنیم فقط با توجه به ملاحظات نوشته شده، عکس خود را اپلود کنید و نام کودک خود از طریق نظرات بفرستید و منتظر انتشارش باشید زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان با ما به اشتراک بگذارید سایت تفریحی مهرمانه http://mehrmane.ir/
مامان آینده
29 فروردین 95 14:03
سلام مامانی. چه زیبا احساستونو نوشتین. مامانی منظورتون از با عدد 450 آمدی تا عدد انتظارت 8 بماند چیه؟
مامان علی
پاسخ
سلام دوست عزیز عدد آزمایش بتام 450 بود و و دقیقا بعداز هشت ماه که منتظر بودم فهمیدم باردارم